Numara Taşıma ve Sorgulama

Numara Taşıma

Abonenin mevcut numarasını değiştirmeden hizmet aldığı operatörden ayrılıp, farklı operatöre geçmesidir. Numaranının taşınacağı operatör, taşıma isteğini karşı operatöre iletir. Karşı operatör numara geçişini onayladığında geçiş yapılacak zaman bilgisini verir. Geçiş süresi aksi bir durum olmadıkça üç iş gününde tamamlanır.

Numara Taşıma Başvurusu Yap

Numara Taşıma Sorgulaması

Bir telefon numarasının hangi operatörden hizmet aldığını bu sayfadan sogulayarak öğrenebilirsiniz:

Taşınmış Numara Sorgulama

Numara Taşıma Nasıl Yapılır?

  1. Numara taşıma başvurusu yapmak için abonelik işlemleri yapılması gerekmektedir. Başvurunuz sonrasında size gelen kuryenin getirdiği Abonelik Sözleşmesi ve Numara Taşıma Formunu'nu imzalamanız sonrasında süreç başlayacaktır.

    Taşıma öncesinde kullanıcı, mevcut operatöründeki hesabınının kurumsal veya bireysel olduğunu teyit etmeli ve Numara Taşıma Formunda bu tipi seçmelidir..

  2. Geçiş süresi aksi bir durum olmadıkça üç iş gününde tamamlanır. Karşı operatör numara geçişini onayladığında geçiş yapılacak zaman bilgisini verir.

  3. Taşınma süreçleri sırasında sizi bilgilendirecektir. Numaranın taşınıp taşınmadığı bilgisini bu sayfadan sogulayarak öğrenebilirsiniz.

Numara taşıma süreçleri hakkında detaylı bilgiye Numara Taşıma Sisteminin sitesinden erişebilirsiniz.

Numara Taşıma İçin Gerekli Evraklar

Abonelik işlemleri için KAREL İletişim sizlerden abonelik türünüze (şahıs firması, ltd, aş, dernek vs) göre farklı belgeler talep etmektedir. Gereken evrakları buradan öğrenebilirsiniz. Kayıt işleminde iki aşamalıdır:

  1. Gerekli evraklarınızı hazırlayınız.
  2. Adresinize gelen kurye ile aboneliğiniz için gerekli sözleşmelerinizi T.C. Kimlik kartınızı(kurumsal için yetkiliye ait olmalı) kullanarak dijital ortamda imzalayabileceksiniz.
Sözleşme, abonelik ve hizmete ait formlar dijital kurye tarafınızadan adresinizde işleme alınmaktadır.

Numara Taşıma'da Nereler Dikkat Etmeli?

  1. Taşıma işlemini yapıldıktan sonra eski operatörünüz hattın üzerindeki hizmetlerinizi iptal edeceğinden, hattın üzerinde internet, güvenlik kamerası, televizyon aboneliği olup olmadığı kontrol etmelisiz. İptalden dolayı eski operatörünüz tarafından son faturanıza cayma bedeli yansıtılabilir.

  2. Taşıma işleminin taahhütü bozup bozmadığınızı eski operatörünüzle görüşerek öğrenebilirsiniz.

  3. Taşınma işleminizden sonra artık sistemlerinden hizmet alacağınızdan dolayı, taşınma işleminden önce sistemlerimizde hizmetlerinizin ayarlarını yapmanızı tavsiye ederiz. Bu sayede iletişim ve hizmetlerinize kesintisiz geçiş yapılabilecektir.

Numara Taşınabilirliği Yönlendirme Kodları

SMS İçeriklerinde ve Numara taşımada kullanılan B ile başlayan operatör kodları için lütfen tıklayınız.